در حال حاضر کشورهای متعددی مثل آمریکا، سوئیس، کره، آلمان و …  در صنعت تولید ایمپلنت‌ های دندانی فعالیت دارند و در این میان انواع مارک ایمپلنت آلمانی ها جزو باکیفیت‌ترین ایمپلنت‌های دندان محسوب می‌شوند که افزون بر داشتن کیفیت فوق العاده و عملکرد عالی از قیمت مناسبی نیز برخوردارهستند.

ایمپلنت آلمانی چیست؟

منظور از ایمپلنت آلمانی ایمپلنت‌های تولید شده توسط برندهای آلمانی است، ایمپلنت دندان یک روش درمانی نوین برای پرکردن جای خالی دندان‌های از دست رفته روی لثه محسوب می‌شود که در این روش پایه ایمپلنت داخل استخوان فک به جای ریشه دندان جای گرفته و با گذشت پس از جوش خوردن با استخوان فک، اباتمنت، تاج دندان و روکش روی آن قرار داده می‌شود.

مزایای ایمپلنت‌ آلمانی

امروزه برندهای آلمانی مختلفی در صنعت تولید ایمپلنت مشغول فعالیت هستند و تمامی این برندها با وجود داشتن وجوه متعدد‌، دارای ویژگی‌های مشترکی نیز هستند که این ویژگی‌ها مزیت‌ های اصلی تمامی برندهای ایمپلنت آلمانی محسوب می‌شود.

۶ مزیت مهم‌ ایمپلنت‌ آلمانی

  1. دارای ثبات و استحکام عالی بدون لق زدن
  2. جنس بدنه تیتانیومی مقاوم در برابر آسیب و دارای عمر طولانی
  3. سازگار با ساختار استخوان فک و لثه بدون ایجاد حساسیت
  4. تسریع فرایند درمان به علت سرعت بالای جوش خوردن با استخوان
  5. دارای طراحی کاملا اصولی و زیبا شبیه دندان‌های طبیعی
  6. احتمال موفقیت آمیز بودن بیش ‌از ۹۹%

 

لوازم ایمپلنت المان

جهت خرید لوازم ایمپلنت شرکت بردنت آلمان با شماره های دندانسازی عرب مدائنی در تماس باشید .

عمرایمپلنت آلمانی

برندهای ایمپلنت آلمانی بعد از ایمپلنت‌ آمریکایی جزو مقاوم‌ ترین برندهای ایمپلنت در دنیا محسوب می‌شوند که طول عمری حدود ۱۵ الی ۲۵ سال دارند اما در کل برندهای مختلف آلمانی وابسته به جنس و نوع متریال به کار رفته در روند ساخت برند و همچنین نوع استفاده بیمار، طول عمر متفاوتی دارند.

۶ عامل اثر گذار بر طول عمر ایمپلنت آلمانی

  1. کیفیت برند ایمپلنت آلمانی
  2. میزان تخصص دندانپزشک در کاشت ایمپلنت
  3. میزان توجه به توصیه‌های مراقبتی بعد از کاشت ایمپلنت
  4. تکنولوژی‌های به کار رفته در طراحی ایمپلنت
  5. جنس بخش‌های مختلف ساختار بدنه ایمپلنت
  6. تعداد ایمپلنت‌های کاشته شده در دهان و …..

 

ایمپلنت

انواع ایمپلنت آلمانی

آلمان این روزها جزو یکی از مهم‌ترین کشورهای فعال در صنعت تجهیزات دندانپزشکی خصوصا ایمپلنت دندان محسوب می‌شود و در سال‌های اخیر برندهای آلمانی ایمپلنت متعددی در بازار جهانی تولید و ارائه ایمپلنت‌های دندانی درخشیده‌‌اند. از جمله ایمپلنت های آلمانی برند ایمپلنت بردنت(Bredent) میباشد که در ادامه به بررسی آن میپردازیم.

کمپانی Bredent آلمان

کمپانی بردنت(Bredent)، یکی از با سابقه ترین تولیدکنندگان حوزه دندانپزشکی در آلمان بوده که از سال 1974 در زمینه طراحی و تولید  تجهیزات،‌ ابزار و مواد لابراتواری-پروتزی فعالیت دارد. این کمپانی در سال 2004 تولید ایمپلنت‌های دندانی خود را در خط تولید پیشرفته خود در شهر سندن(Senden) آلمان آغاز نمود. بردنت طیف گسترده و متنوعی از ایمپلنت‌های دندانی را تولید و عرضه می‌کند. در حال حاضر این سیستم با فیکسچرهای کانوشنال با چهار لاینBlueSky  ، NarrowSky، CopaSky و Sky Classic و فیکسچرهای اولترا شورت کوپا (Copa Ultra Short) با ارتفاع 5.2 میلی متر در مارکت ایران عرضه می شود. غیر ازین لاینها، دو لاین دیگر با نام Mini(فیکسچرهای وان پیس فوق باریک) و  White(ایمپلنت با جنس زیرکنیا) نیز جزو تولیدات این کمپانی بوده که در فعلا در مارکت ایران ارائه نشده است.
کیفیت عالی و منحصر به فرد فیکسچرها، قطعات پروتزی و کیت‌ چند منظوره بردنت در نتیجه تولید با پشتوانه ســـال‌ها تحقیق و‌ توســــعه و تست‌های بالینی و آزمایشگاهی است و همین امر، ایمپلنت بردنت را به یکی از قابل اعتمادترین سیستم‌های ایمپلنت دنیا با نرخ موفقیت 99 درصد تبدیل کرده است. شرکت آداک راد در ایران تنها نمایندگی انحصاری محصولات Bredent می باشد که از سال 1397 وارد کننده ایمپلنت و تجهیزات پروتزی این برند می‌باشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان امتیاز داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.