ایمپلنت دندان یک روش درمانی است که پایه ایمپلنت داخل استخوان فک به جای ریشه دندان از دست داده‌ رفته ایمپلنت دندان یک روش درمانی است که پایه ایمپلنت داخل استخوان فک به جای ریشه دندان از دست داده‌ رفته قرار می‌گیرد و در نهایت دندان‌هایی زیبا و کاملا طبیعی از نظر ظاهر وعملکرد ایجاد می‌کند، برای کاشت ایمپلنت حتما باید از بهترین برند ایمپلنت دندان استفاده کرد تا ایمپلنت دندان موفقیت آمیز باشد و بیمار درگیر عوارض بعد از کاشت ایمپلنت نشود.

امروزه برندهای مختلف از کشورهای متفاوتی مثل آمریکا، سوئیس، آلمان، کره و …. در زمینه تولید ایمپلنت دندان فعال هستند در این میان ایمپلنت آمریکایی‌ جزو باکیفیت‌ترین ایمپلنت‌ها محسوب می‌شود که با خیال راحت می‌توانید از آن استفاده کنید .

ایمپلنت اینترالاک چیست و چه کاربردی دارد؟

کشور آمریکا با ارائه انواع ایمپلنت دندان توانست خود را در میان دیگر کشورها به خوبی نشان دهد. یکی از انواع ایمپلنت هایی که آمریکا با دقت فراوان در ساخت آن توانست خود را در میان بیماران محبوب کند، ایمپلنت اینترالاک می باشد.

اینترالاک توسط ذرات نانو و با دقت بسیار زیادی ساخته می شود. برند اینترالاک به دلیل کاشت بدون درد، کمترین زمان جهت بهبود و عدم ایجاد عفونت در میان دیگر برندها محبوبیت زیادی را پیدا کرده است.

محققان و پزشکان آمریکایی به این نتیجه رسیده اند که هر چقدر زمان بهبود کاشت کمتر باشد به همان میزان موفقیت کاشت ایمپلنت دندان بیشتر خواهد شد. البته نباید فراموش کرد که مراقبت های پس از کاشت ایمپلنت اینترالاک می تواند میزان موفقیت را بیشتر از حالت عادی افزایش داده و ماندگاری و دوام آن نیز چند سال بیشتر خواهد بود.

از جمله تکنولوژی هایی که ایمپلنت اینترالاک به نام خود ثبت کرده است می توان به FlatTop، Flanoe، L-PRF، Bloosom و Ossean Sun اشاره نمود.

ایمپلنت آمریکایی اینترالاک (Intralock)

ایمپلنت آمریکایی اینترالاک یکی از بهترین برندهای ایمپلنت آمریکایی محسوب می‌شود که طول دوره درمان ایمپلنت را به حداقل می‌رساند، اکثر ایمپلنت‌های معمولی طول عمری حدود ۲۰ سال دارند اما ایمپلنت آمریکایی اینترالاک بیشتر از سایر برندها می‌تواند عمر کند البته اگر به خوبی توصیه‌های مراقبتی ایمپلنت را رعایت کنید مطمئن باشید عمر ایمپلنت آمریکایی اینترالاک شما بیش از این ‌ها خواهد بود.

ویژگی‌های ایمپلنت آمریکایی اینترالاک

  1. محکم و با دوام
  2. طول درمان کوتاهی مدت
  3. تسریع جوش خوردن استخوان فک
  4. کاشت بدون درد
  5. عدم ایجاد عفونت
  6. ماندگاری بالا
  7. مناسب تمام افراد

لوازم ایمپلنت اینترالاک (intra lock)

جهت خرید لوازم ایمپلنت شرکت اینترالاک (intra lock) آمریکا با شماره های دندانسازی عرب مدائنی در تماس باشید .

معایب ایمپلنت اینترالاک

باید گفت معایب ایمپلنت اینترالاک بسیار کمتر از مزایای آن می باشد. در حقیقت بزرگترین عیب این برند قیمت آن است. قیمت ایمپلنت اینترالاک همانطور که در قسمت های بالایی نیز اشاره شد، مقداری بالا است. به همین دلیل شاید تمام بیماران نتوانند از ایمپلنت Intra Lock استفاده نمایند.

ایمپلنت

ویژگی های سیستم ایمپلنت اینترالاک

بدون شک هر چقدر در خصوص ایمپلنت اینترالاک و ایمپلنت دیجیتال بدانید راحت تر می توانید ایمپلنت مورد نیاز خود را انتخاب کنید. با بالا بودن آگاهی شما در این زمینه متخصص مرکز ایران ایمپلنت نیز بهتر می توانند کاشت ایمپلنت را انجام دهند.

ایمپلنت اینترالاک دارای چندین سیستم متفاوت بوده که باعث شده است با دیگر انواع ایمپلنت دندان تفاوت خاصی داشته باشد. این سیستم ها شامل Blossom و Ossean می باشد که در ادامه توضیحات کامل تری ارائه می شود.

1: ویژگی سیستم های سطح Ossean اینترالاک

یکی از دلایلی که باعث ساخت این نوع از سیستم ها شده است، افزایش سازگاری آن با بدن انسان و بهتر شدن پاسخ بیومکانیکی می باشد. برای تشابه بین سطح توپوگرافی با تمام سطوح از نانو استفاده شده است. در این مورد متخصصان ماهیت تکراری این سطح را به عنوان طعبیت فراکتالی تعریف کرده اند.

2: ویژگی سیستم blossom اینترالاک

با دیدن این نوع سیستم شاید در ابتدا اندکی تعجب کنید. طرح blossom به صورت مارپیچ، پیکر بندی خاصی را به هنگام کاشت ایمپلنت خواهد داشت. علت استفاده از مارپیچ به این دلیل بوده که کاشت استخوان همراه با افزایش کارایی و نیروی حداقل باشد.

علاوه براین دوام خاصی را برای استخوان در برداشته باشد. این مدل از ایمپلنت اینترالاک به صورت تیپرد و مستقیم طراحی شده است و همین تنوع کمک شایانی به متخصص ایمپلنت خواهد نمود.

قیمت ایمپلنت اینترالاک

همانطور که می دانید بیماران بسیار زیادی در دنیا دارای بی دندانی می باشند که شرایط اقتصادی آنها یکسان نیست به همین دلیل قیمت برند هر ایمپلنت اهمیت بسیار زیادی دارد. قیمت ایمپلنت اینترالاک به صورت میانگین 14.000.000 الی 25.000.000 تومان به ازای هر واحد می باشد.

البته به یاد داشته باشید که موارد متفاوتی می تواند بر قیمت ایمپلنت شما تاثیر بگذارد که یکی از آنها قیمت ایمپلنت Intra Lock است. دیگر موارد که می تواند بر قیمت ایمپلنت دندان تاثیر بگذارد به صورت خلاصه به شرح زیر می باشد:

  • تعداد پایه ایمپلنت مورد نیاز
  • تعداد روکش ایمپلنت مورد نیاز
  • دستمزد دریافتی توسط پزشک
  • هزینه درمان های جانبی مورد نیاز

مقایسه قیمت ایمپلنت اینترالاک با رقبا

برند های متفاوتی در دنیا، ایمپلنت دندان را تولید می کنند که قیمت آنها یکسان نمی باشد. به همین دلیل در این قسمت قیمت ایمپلنت اینترالاک را با دیگر برند ها به صورت کلی مقایسه می کنیم تا شما تصور بهتری از قیمت این برند داشته باشید. در حالت کلی قیمت ایمپلنت Intra Lock از ایمپلنت های سوئیسی، اروپایی و کره ای بیشتر می باشد. البته این مقایسه به صورت کلی انجام شده است و ممکن است در برخی از موارد صحیح نباشد.

آیا قیمت ایمپلنت اینترالاک به صرفه می باشد؟

با مشاهده مقایسه بالا شاید برای شما سوال شود که آیا خرید ایمپلنت اینترالاک نسبت به قیمت آن به صرفه است. برای پاسخ به این سوال باید قیمت ایمپلنت اینترالاک را با کیفیت آن مورد مقایسه قرار دهیم.کیفیت ایمپلنت های اینترالاک بسیار بالا می باشد زیرا در طراحی و تولید آنها از تکنولوژی های روز دنیا استفاده می شود. از طرفی قیمت ایمپلنت Intra Lock را در قسمت های بالایی مورد بررسی قرار دادیم پس می توان نتیجه گرفت ارزش خرید ایمپلنت اینترالاک مناسب می باشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان امتیاز داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.