دندان مصنوعی یا دست دندان کامل، یک وسیله متحرک است که می‌تواند دندان‌های کشیده شده را جایگزین کند و زیبایی، تکلم و جویدن فرد را بهبود دهد. افرادی که تمام یا بخشی از دندان‌های خود را کشیده‌اند، یا در اثر ضربه و تصادف دندانهایشان را از دست داده‌اند، به مرور دچار افتادگی صورت می‌شوند و ظاهر پیرتری پیدا می‌کنند. دست دندان مصنوعی در این افراد باعث حمایت عضلات لب می‌شود،چروکهای اطراف دهان باز می‌شوند و صورت پرتر به نظر می‌رسد. بنابراین، فرد ظاهر جوانتری پیدا می‌کند. علاوه بر این دندانهای یکدست و مرتب، لبخند را زیباتر میکند و اعتماد به نفس فرد را افزایش می‌دهد.

جدول بهترین مارک دندان مصنوعی

اگر به طور اختصاری بخواهیم انواعی از برند دندان مصنوعی خارجی و ایرانی را با قیمت حدودی آن در سال ۱۴۰۲ معرفی کنیم، می‌توان جدولی به شرح زیر شکل داد:

حدود قیمت در سال ۱۴۰۲ برحسب تومان کشور سازنده نام برند
۲۵۰۰۰۰۰ تا ۶۵۰۰۰۰۰ آلمان ایوکلار ویوادنت
۴۰۰۰۰۰ تا ۶۰۰۰۰۰ ایتالیا ماژور
ناموجود در ایران آلمان ویتا
۶۰۰۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰۰ ژاپن شوفو
ناموجود در ایران آلمان هراوس
ناموجود در ایران آمریکا دنتسپلی سیرونا
۲۰۰۰۰۰ تا ۴۰۰۰۰۰ چین و ژاپن پژون
۲۰۰۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰۰ (۶ تا ۸ تایی) ایران نچرال
۱۷۰۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰۰ (۶ تا ۸ تایی) ایران ایده آل ماکو
۴۰۰۰۰۰ تا ۶۰۰۰۰۰ ایران کمان دنت

 

بهترین مارک دندان مصنوعی کدام است؟

امروزه بهترین مارک دندان مصنوعی یکی از فاکتورهای مهم برای کیفیت دندان مصنوعی است زیرا بیمار با انتخاب بهترین برند دندان مصنوعی راحتی، زیبایی و جذابیت را برای لبخند خود به ارمغان می‌آورد. آنچه که در انتخاب بهترین مارک و برند دندان مصنوعی موثر است شرایط فک و دندان‌ها و همچینی میزان هزینه ای است که بیمار قادر به پرداخت آن خواهد بود.

  • بهترین مارک دندان مصنوعی ژله ای
  • بهترین مارک دندان مصنوعی متحرک
  • بهترین مارک دندان مصنوعی ایتالیایی
  • بهترین مارک دندان مصنوعی ایرانی

 

مارک دندان مصنوعی

بهترین مارک دندان مصنوعی ژله ای

پروتزهای ژله‌ای به عنوان یک راه حل عالی برای افرادی که با مشکلات و بیماری‌هایی در دهان خود مواجه هستند و نمی‌توانند از دندان مصنوعی معمولی استفاده کنند، گزینه مناسبی هستند. این نوع پروتزها به خاطر قابلیت تطبیق با اشکال و خطوط منحصر به فرد دهان و کام افراد، نسبت به پروتزهای معمولی سازگاری بیشتری دارند. در ادامه بهترین مارک دندان مصنوعی ژله ای را به شما معرفی می‌کنیم:

برند آلمانی ویتا

برند ویتا به عنوان یکی از بهترین برندهای دندان مصنوعی خارجی با تمرکز ویژه بر تولید تجهیزات دندان‌پزشکی شناخته می‌شود. این برند از مواد با کیفیت برتر و بهترین استانداردها در تولید محصولاتش استفاده می‌کند. دندان مصنوعی ویتا با ظاهری شکیل و طبیعی به بازار عرضه می‌شوند. این محصولات به صورت کامل و نیمه‌کامل، برای افرادی مناسب هستند که به دندان مصنوعی نیاز داشته و به زیبایی خود می‌اندیشند.

برند ژاپنی شوفو

پروتزهای دندانی شوفو به‌عنوان معروف‌ترین دندان‌های مصنوعی در کشور ژاپن، با موفقیت راه خود را به بازار بسیاری از کشورهای جهان گشوده‌اند. این محصولات دارای کیفیت بسیار بالایی هستند. تکنولوژی پیشرفته و استفاده از مواد با کیفیت در تولید پروتزهای دندانی شوفو باعث می‌شود تا این محصولات دارای طراحی منحصر به فردی باشند. آن‌ها یک گزینه مناسب برای افرادی هستند که به دنبال یک دندان مصنوعی با کیفیت، با طول عمر بالا و ظاهر طبیعی هستند.

معرفی بهترین مارک دندان مصنوعی متحرک

به طور کلی دو نوع پروتز متحرک برای دندان‌ها وجود دارد:

  • پروتز کامل
  • پروتز جزئی

پروتز کامل برای افرادی استفاده می‌شود که همه دندان‌های خود را از دست داده‌اند، در حالی که پروتز جزئی در مواردی استفاده می‌شود که برخی از دندان‌های طبیعی باقی مانده باشند. در ادامه به معرفی بهترین مارک دندان مصنوعی متحرک می‌پردازیم:

برند آلمانی ایوکلار ویوادنت

یکی از برندهای برجسته در زمینه پروتزهای دندانی، برند ایوکلار ویوادنت (Ivoclar Vivadent) است. این شرکت در چهار حوزه زیر فعالیت می‌کند:

  • دندانپزشکی دیجیتال
  • ترمیم‌های مستقیم
  • پروتزهای ثابت
  • پروتزهای متحرک

این برند به علت ثبات رنگ و مقاومت بالایی که داراست، مورد توجه فراوانی قرار گرفته است و به عنوان یکی از برندهای برتر جهان شناخته می‌شود.

بهترین مارک دندان مصنوعی ایتالیایی کدام است؟

برند ایتالیایی ماژور (Major) یکی از برندهای برجسته در زمینه تولید دندان‌های مصنوعی بوده و در بازار اروپا از اعتبار بالایی برخوردار است. این برند که به عنوان بهترین مارک دندان مصنوعی ایتالیایی نیز شناخته می‌شود، به تمام نقاط جهان صادر می‌شود.

  • این دندان‌ها در مقابل سایش بسیار مقاوم هستند و از جنسی محکم ساخته شده‌اند.
  • دندان‌های مصنوعی ماژور دارای رنگ‌بندی نسبتاً متنوعی هستند که به شما امکان می‌دهد دندان مصنوعی را با رنگ و شکل دندان‌های طبیعی‌تان هماهنگ کنید.

بهترین مارک دندان مصنوعی ایرانی چیست؟

در صنعت دندانپزشکی، شرکت‌های ایرانی نیز توانسته‌اند در تولید پروتزهای دندانی موفقیت‌های قابل توجهی کسب کنند. این شرکت‌ها با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و استفاده از مواد باکیفیت، پروتزهای دندانی با استانداردهای بالا تولید می‌کنند.

ویژگی‌های بهترین لابراتوار دندانسازی

بهترین لابراتوارهای دندانسازی باید ویژگی‌های منحصر به ‌فردی داشته باشند که به شرح زیر است:

ارائه خدمات آموزشی مناسب

استفاده از تجهیزات با کیفیت

ارائه خدمات کامل

یک لابراتوار تخصصی باید خدماتی مانند ساختن:

انواع متفاوت ایمپلنت‌های دندانی

لمینت‌های سرامیکی

دندان‌های مصنوعی با لثه نرم

انواع دندان‌‌های نشکن

انواع کرم کبالت

و انواع مختلف لمینت متحرک و ثابت را ارائه کند.

علاوه‌ بر این موضوع، یک لابراتوار تخصصی باید خدمات پولیش دندان‌های قدیمی و همچنین ساخت بلیچینگ دندان‌ها را نیز به مشتریان ارائه دهد. طراحی ساخت انواع پلاک‌های ارتودنسی و همچنین انواع روکش‌های دندانی نیز جزو وظایف یک لابراتوار دندانسازی مجهز می‌باشند.چنانچه نیازمند خدمات بهترین لابراتور دندانسازی در کرمان هستید پیشنهاد ما لابراتور دندان سازی عرب مدائنی در شهر کرمان است .

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان امتیاز داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.